Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodné podmienky firmy Andrej Mičica ICI pre kúpne zmluvy na dodávku softvéru uzavierané na diaľku prostredníctvom internetového obchodu www.anminet.sk

I. PREDÁVAJÚCI

Názov firmy : ANDREJ MIČICA ICI so sídlom : Zástranie 211, 010 03 Žilina, IČO : 41 566 131 DIČ : 1046088901, č. živ. reg. : 580-32227, tel. : +421 903 712 537 email : Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. , url : www.anminet.sk (ďalej “firma Andrej Mičica ICI“)

II. KUPUJÚCI

Nákup produktov v internetovom obchode Anminet.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami. (ďalej “zákazník“)

III. OBJEDNÁVANIE

3.01 Zákazník si objednáva tovar na základe elektronickej objednávky. Objednávky musia byť zasielané z internetového obchodu www.anminet.sk alebo e-mailom a musia byť doručené firme Andrej Mičica ICI.

3.02 Každá objednávka musí obsahovať nasledovné údaje : a) Pri produktoch spoločnosti Eset: Údaje o objednávanom produkte Názov produktu, typ licencie, počet PC(Licencií), dobu aktualizácie vírusovej databázy a.1) Pri ostatných produktoch: Údaje o objednávanom produkte Názov produktu, počet PC(Licencií) b) Údaje o zákazníkovi · nepodnikatelia meno a priezvisko, adresa, telefón, email · firmy názov firmy, IČO, DIČ (IčDPH), kontaktnú adresu, fakturačnú adresu, email, meno kontaktnej osoby, telefón kontaktnej osoby. c) Spôsob dodania vybraného produktu Vybraný produkt je možné dodať poštou.

3.03 Objednávky sú spracovávané v takom poradí, v akom sú doručené firme Andrej Mičica ICI. Po potvrdení objednávky firmou Andrej Mičica ICI vzniká medzi predávajúcim a kupujúcim kúpna zmluva a obe strany majú práva a povinnosti vyplývajúce z platných predpisov a Reklamačného poriadku firmy Andrej Mičica ICI pre internetový obchod Anminet.sk. Potvrdenie objednávky sa vykoná spravidla rovnakým spôsobom akým bola objednávka podaná zo strany zákazníka, prípadne iným preukázateľným spôsobom.

IV. PLATOBNÉ PODMIENKY

Dodanie alebo odber produktu je možný len na základe uhradenej faktúry za objednaný produkt. Splatnosť faktúry je 7 dní od jej vystavenia. Taktiež je možná aj platba na dobierku (v hotovosti pri prebratí tovaru).

V. DODACIE PODMIENKY A NÁKLADY NA DODANIE TOVARU

5.01 Firma Andrej Mičica ICI sa zaväzuje dodať objednaný produkt zákazníkovi najneskôr do 14 pracovných dní od uhradenia zálohovej faktúry. Úhradou faktúry sa rozumie moment pripísania úhrady na účet firmy Andrej Mičica ICI, na ktorý mala byť úhrada poukázaná. Ak doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, firma Andrej Mičica ICI sa zaväzuje o tom bezodkladne informovať zákazníka.

5.02 Firma Andrej Mičica ICI sa zaväzuje dodať produkt zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uvedie v objednávke ako miesto doručenia. Ak si zákazník vyberie ako spôsob dodania osobný odber v sídle firmy Andrej Mičica ICI, bude tento možný len v prípade fyzickej prítomnosti objednaného produktu vo firme. V prípade jeho nedostupnosti bude so zákazníkom dohodnutý alternatívny postup.

5.03 Ak je suma objednávky menšia ako 5.000,- Sk dopravu hradí zákazník. K cene produktu je tak pripočítaná suma na dopravu a balenie. Pri objednávkach, presahujúcich hodnotu 5.000,- Sk, firma Andrej Mičica ICI dodá tovar zákazníkovi na svoje náklady (v rámci dodania v celej Slovenskej Republike). Ak si však kupujúci opakovane zásielku nepreberie z dôvodu neprítomnosti alebo dôvodu, o ktorom firmu Andrej Mičica ICI vopred neinformoval, zaniká mu nárok na bezplatné doručenie tovaru.

VI. STORNO OBJEDNÁVKY

6.01 Storno objednávky zo strany zákazníka - zákazník má právo stornovať objednávku písomne (na adresu firmy Andrej Mičica ICI), telefonicky (na tel. čísle 0903 712 537) alebo e-mailom na adrese Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. v prípade, že ešte nedošlo k zaplateniu zálohovej faktúry.

6.02 Ak zákazník stornuje objednávku po uhradení zálohovej faktúry, ale ešte pred vyexpedovaním produktu zákazníkovi, firma Andrej Mičica ICI si vyhradzuje právo, účtovať storno poplatok vo výške 600,- Sk.

6.03 Ak zákazník chce stornovať objednávku po prevzatí tovaru, postupuje sa podľa článku VII.

6.04 Storno objednávky zo strany predajcu - firma Andrej Mičica ICI si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, v týchto prípadoch: · z technických príčin nie je možné dodať produkt v požadovanej lehote, alebo ak sa výrazným spôsobom zmenila cena zo strany dodávateľa produktu. V prípade, že táto situácia nastane, firma Andrej Mičica ICI bude bezodkladne kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník už objednávku (zálohovej faktúry) alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode medzi predávajúcim a zákazníkom o novej cene alebo inom náhradnom plnení, firma Andrej Mičica ICI sa zaväzuje vrátiť zákazníkovi do 15 dní na jeho účet alebo adresu zaplatenú sumu.

VII. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

7.01 V prípade, kedy predaj tovaru (resp. realizácia predmetu plnenia) je uskutočnený na základe zmluvy uzatvorenej pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku (menovite elektronický obchod na Internete), má spotrebiteľ - fyzická osoba (ďalej len spotrebiteľ) právo od zmluvy odstúpiť do 7 dní od prevzatia plnenia. Spotrebiteľ však nemôže odstúpiť od zmlúv vymenovaných v § 53 odst. 7 občianského zákoníka, ktorými sú menovite zmluvy na dodávku počítačových programov, ak spotrebiteľ porušil ich originálny obal, zmluvy na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa, zmluvy na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli dodávateľa a ďalšie zmluvy vymenované zákonom.

7.02 Oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy uzavrenej na diaľku musí byť dodávateľovi doručené do skončenia lehoty pre odstúpenie a dodávateľovi musí byť riadne vrátený kompletný tovar (plnenie) v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli spotrebiteľovi dodané. Spotrebiteľ vracia tovar na adresu dodávateľa. Dôsledkom odstúpenia je povinnosť strán vrátiť si všetko, čo podľa zmluvy dostali. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie spotrebiteľ. Po odstúpení a riadnom vrátení tovaru spotrebiteľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu vrátiť spotrebiteľovi čiastku za tovar zaplatenú.

7.03 Zmluvu uzatvorenú na diaľku so spotrebiteľom možno zrušiť len za podmienok stanovených občianskym zákoníkom (§ 49, § 517 odst.1, § 597, § 623, § 679).

7.04 Predávajúci s kupujúcim sa dohodli na následovných storno poplatkov súvisiacich s vrátením tovaru predávajúcemu s dôvodu na strane kupujúceho. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu storno poplatok vo výške 301,26 Sk (10 €) v prípade vyexpedovania tovaru kupujúcemu, kedy kupujúci tovar neprevezme od dopravcu podľa podmienok uvedených v spôsobe dodania, pokiaľ sa obe zmluvné strany nedohodnú inak. Zákazník sa zaväzuje zaplatiť storno poplatok vo výške 301,26 Sk (10 €) pri vyexpedovaní tovaru kupujúcemu, kedy kupujúci tovar prevezme a odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodu uplatnenia nároku na odstúpenie od zmluvy v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou podľa ust. § 52 občianského zákoníka uzatvorenou pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku, v prípade že sa jedná o spotrebiteľskú zmluvu a sú splnené podmienky pre odstúpenie a vráti tovar v neporušenom obale a tovar možno predať ako nový, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak.

7.05 V prípade, že kupujúci požiada o opätovné doručenie, bude mu zásielka znovu zaslaná a dobierková suma zaťažená dvojnásobným poštovným a balným. V prípade, že kupujúci už nemá záujem o objednaný tovar, postupuje sa podľa bodu 7.04. V opakovaných prípadoch neprevzatia tovaru zo strany kupujúceho si môže predávajúci nárokovať aj poplatok za oneskorenie platby za tovar.

VIII. ZÁVERČNÉ UJEDNANIA

Zákazník prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom predávajúceho a že s týmito súhlasí.